יום שישי, 30 בדצמבר 2011

נכנסים לפוליטיקה במרצ- אורי אופיר ליו"ר מרצ

שותפים יקרים לדרך
אנו קוראים לכם להיכנס יחד איתנו לפוליטיקה במרצ אין דרך פשוטה יותר לומר זאת. דווקא היום, אחרי שנים שבהן
המערכת הפרלמנטרית כה נחלשה, דווקא היום, אחרי שראינו כולנו שמחאה - רחבה ככל שתהיה - אינה מספיקה, והציר הניאו-ליברלי מתעלם ממנה ודוהר קדימה במסלול פירוק האחריות החברתית, דווקא היום הגיעה העת לאחד כוחות. לא לחכות שמישהו יעשה בשבילנו או במקומנו, אלא לקחת כל אחד ואחת בידיו את חבריו ולהצטרף.
אני, אורי אופיר, החלטתי להתמודד לראשות מרצ יחד עם קבוצת שותפים, מתוך הבנה שזהו צו השעה. זו ההזדמנות שלנו לשנות, להשפיע ולהצעיד את מרצ קדימה לקראת הבחירות הבאות.
אנו קוראים לכם להצטרף היום למרצ כבית שפותח את דלתו לעשייה והשפעה, לבחור במרצ כבית שממנו יוצאים לעצב חברה. הפוליטיקה הפרלמנטרית אינה זירת השפעה יחידה, אך היא זירה חשובה שהוזנחה במשך שנים.
רק במהלך משותף של הצטרפות למפלגה, מבפנים, לאורך זמן, לא כהזדמנות קצרת מועד, ניתן יהיה להבנות את הפוליטיקה הישראלית מחדש. להבנותה כפוליטיקה של דיאלוג ציבורי רחב, כפוליטיקה המורכבת ממפלגות המעצימות דרך ולא אגו, כמפלגות המשמשות כלי בידי האדם באשר הוא אדם, ולא מנצלות את הבוחרים בהן ומפנות להם עורף.


הצטרפות היום למרצ משמעותה בחירה ערכית חשובה בדרך, ובזהות. אין משמעותה יוקרה ואושר, ובודאי לא עושר.הצטרפות למרצ היא הצטרפות למסע - ארוך, לא ודאי, ולעתים קשה מנשוא - לכינונה מחדש של החברה בישראל כחברת מופת. חברה שתהיה מבוססת על יסודות של דמוקרטיה ושוויון, על יסודות של ציונות בדרכי שלום המכבדת את האחר ולא מדירה אותו. אין ספק שמסע כזה מצריך סבלנות ומאמץ.
אנחנו מזמינים אתכם לרדת למגרש ולהצטרף למשחק.
אין לנו עוד פריבילגיה לומר שהפוליטיקה היא רעה ומושחתת. תם גם העידן בו יכולנו לומר שפוליטיקה אינה רלבנטית, ושמחאה יכולה להצליח רק אם תהיה א-פוליטית. הגיעה העת להבין ולומר בקול ברור - נכנסים לפוליטיקה במרצ.
נכנסים לפוליטיקה במרצ כדי לעצב חברה סוציאל-דמוקרטית,
נכנסים לפוליטיקה במרצ כדי להתאגד נגד הכוחות המסוכנים בחברה הישראלית,
נכנסים לפוליטיקה במרצ כדי לבנות פוליטיקה פרלמנטרית חדשה,
נכנסים לפוליטיקה במרצ כדי לחבר בין הכוחות שעוסקים כבר שנים בקרבות בלימה אמיצים לבין הכוחות החדשים,
נכנסים לפוליטיקה במרצ כדי להתחיל בא' של אחריות, ולעשות במקום לדבר.
הבחירות לראשות מרצ הן הזדמנות מצוינת להפגין את כוחנו, ולדרוש מחברי ועידת מרצ שיפתחו בפנינו את דלתם ויתנו לנו להיות שותפים בעיצוב דמותה של החברה הישראלית כחלק מחזית שמאל חברתי רחבה.
מוזמנים ליצור קשר ולהצטרף למהלך הרחב שלנו.
לפנות בצורה אישית איש איש לחבריו ולהגדיל את מעגל השותפים.
אשמח שנדבר, מזמין אותך להתקשר
אורי אופיר
וחברי "נכנסים לפוליטיקה במרצ"

להצטרפות ויצירת קשר:
אורי אופיר 052-2311645
orion22@gmail.com

טופס הצטרפות לשותפים

התפקדות למרצ

אין תגובות: